sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Into pinkeenä!

Innostus projektin edistämiseksi on tällä hetkellä valtava ja kaiken ajan voisi käyttää surffaamalla netistä erilaisten asioiden perässä. Todellisuudessa ei kuitenkaan kannata tehdä sen enempää, koska arkkitehtiäkään ei olla vielä valittu. Jotain kättä pitempää on silti saatava eli olen kerännyt kasan fiiliskuvia ympäri nettiä ja tässä maistiaisia. Kuvat eivät siis olen minun, mutten millään muista, mistä kaikkialta olen niitä napannut. Näistä saa jo melko hyvän käsityksen siitä, millainen Villa Sundeckista jonain päivänä tulee.


















2 kommenttia:

  1. Moikka! Kommentoinkin jo sinun tuoreimpaan postaukseesi, mutten malttanut olla kommentoimatta tätäkin. Nimittäin lähteistä ja kuvista pysyy tosi hyvin perillä pinterestin avulla. Jos et ole vielä tutustunut, niin suosittelen lämpimästi (ilmaista) palvelua. Siellä pystyy viettämään kyllä vaikka koko päivän surffaamalla muiden "pinnaajien" sivuilla. Myös vierailemalla lähdesivuilla saa tosi paljon ideoita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harrastan pinnailua työni puolesta ja olen tuonne "työprofiilini" alle mennyt luomaan kansion myös tätä projektia koskien. Haluaisin vaan pitää nämä kaksi juttua erillään eli pitänee luoda uudet tunnukset taloprojektia varten. Ja Pinterest todellakin vie mukanaan!

      Poista